Tuesday, December 17, 2013

tak jsem dala, ensk , jen 90g t tinov ho cukru, nam chala 5 druh muk (kuku i n , paldov , itn ,


Tak vlna ch ipek, ang n a nachlazen dohnala i mou rodinu. Je t p ed n kolika dny jsem si pochvalovala, jak je skv l , e se n m v echny nemoci vyh baj , a u jsem nachlazen j i m dv d ti. Asi jsme to p ehnali o v kendu, kdy jsme nav t vili Karlovsk Gastrofestival. Tolik gurm nsk ch z itk a k tomu dlouh proch zka n m asi neud laly dob e. :-)
A tak jsme se r no probudili a za ali pl novat n jak program. I kdy nemocn , musela jsem p esto chv li pracovat a d ti odlo ila k televizi. vroom en dreesman Ne doklikaly vroom en dreesman ke sv m obl ben m d tsk m kan l m, projely i televiz Prima. vroom en dreesman Tam zrovna n jak kucht k pekl cookies a ob m d ti svorn po t hle dobrot zatou ily. Pep no hbit zapsal suroviny a j jsem la tedy ka lat do t sta.
250 g zm kl ho m sla 300 g t tinov ho cukru 500 g polohrub mouky 2 vejce 350 g okol dy (pou ila jsem jednu ho kou, jednu ml nou a jednu b lou) 1/2 pr ku do pe iva vanilkov aroma (pou ila jsem vanilkov pr kov extrakt) 40 g mandl petka soli Postup
Zm kl m slo ut eme s cukrem. Cukr se nemus pln rozpustit, rozpust se p i pe en . P id me vejce a op t d kladn prom ch me. P isypeme mouku sm chanou s pr kem do pe iva. Dochut me petkou soli a vanilkov m aroma. Nakonec p id me usekanou (nebo jako j , v mix ru rozmixovanou) okol du. N kter kousky jsou drobn j , jin v t . A je t nahrubo rozdrcen mandle (nebo jin o echy). Prom ch v me va e kou, ne rukama. okol da by se rozpustila. Z hotov ho t sta tvarujeme mal kole ka, kter skl d me na plech vylo en pe ic m pap rem. Pe eme v p edeh t troub (aso 150 - 180 C) asi 10 a 15 minut, dokud cookies nezezl tnou. Ur it je hl dejte. vroom en dreesman Prvn v rku se mi poda ilo zespodu p ip lit. Pe te tedy rad ji ve st edu trouby, pokud m ete, tak s pou it m horkovzduchu.
Recept na cookies u m m z asopisu Albert. karma: 0 17.12.2011, 18:01:18 [ 18 ] MagdalenaKar vroom en dreesman [ * ]
[ 9 ] risina [ * ]
tak jsem dala, ensk , jen 90g t tinov ho cukru, nam chala 5 druh muk (kuku i n , paldov , itn , amarantov , polohrub p eni n ), nam sto okol dy jsem dala pouze v t hrst rozinek propran ch a namo en ch, sekan mandle a mlet o echy, d v m bezfosf tov pr ek do pe iva a dala jsem vanilkov Gresik.cz olej ek. M sto m sla jsem dala jen 140g gh . D ti zobou u od zchl dnut jednu za druhou, musela jsem d t p r bokem i pro kamar dku, kter hl d m klu inu, aby tak ochutnala:)
JankaAnna — #1 taky chci p t zkusit z jin mouky. Hodn pou v m celozrnnou vroom en dreesman paldovou. Tady jsem se fakt dr ela p vodn ho receptu...cookies jsou v born , ale opravdu hodn sladk . karma: 0 08.11.2011, 14:58:59 vroom en dreesman
Cukru bych ubrala mnohem v c, je tam okol da... Nicm n j uberu i okol du a vym n m rad j za su en ovoce a mouku tak nahrad m v cero druhy muk. M sto m sla gh ... no prost tak tro ku jin recpt:) asto d l m z r zn ch druh vlo ek... je to v born , doporu uji:) na koment reaguje elly — #2 karma: 0 08.11.2011, 12:44:56
12:00 Poledn pauza: Kdy ot hotn me (2) 11:25 Elis19: Od ka d ho tro ku (0) 10:50 Slevy 25% v Marionnaud! (0) 10:30 Helena: Jsem skoro cel po t tovi (0) 10:00 Star mysliveck ORIGINAL chu mnoha tv (0) 09:40 Fulfy: Celej strejda Martin (4) 09:05 Iva: Velk nos velk ho ducha zna (1) 08:30 Rann kino: Rodinn emeslo aneb talent i podoba? (1) 07:55 tvrt advent, fin le VVS se bl ! (79) 07:30 Dobr r no, mil eny-in (16) Dne n vyd n
Po kom jsem? (14) Jak spr vn vybrat a zpracovat kapra? (14) Tip na v no n d rek: Hrav epice (14) Pov s te si na strome ek kufr, nebo dinosaura? (16) Zem pis k em kr em (126) Hlasujte v posledn m, trn ct m redak n m duelu: Vypr v j versus Sanitka (7) Duel: Sanitka (5) Duel: Vypr v j (0) Nemoci, o kter ch jste nikdy nesly eli (2) Recept na okol dov makronky (6) Komer n tipy Slevy 25% v Marionnaud! (0) Star mysliveck ORIGINAL chu mnoha tv (0) Datart: esk trh s televizory je srovnateln se z padn Evropou (0) NOVINKA vroom en dreesman Excess Volume Extreme Impact Mascara (3) V no n d rky pro zdrav (0) Inov-8 slav 10 let (0) Jakou si vz t p j ku, rad odborn k Tip na d rek: v carsk kosmetika La Danza a Intenzivn t lov repara n kr m (2) Bramborov sal t vyb rejte kvalitn zeleninu (4) V no n v prodej a 89 % hl s ZOOT a dod n je t do V noc (2) Na e tipy: Je t levn j d re ky, ne byly! (1)
Recept na okol dov makronky (6) Bramborov sal t vyb rejte kvalitn zeleninu (4) Jak spr vn vybrat a zpracovat kapra? (14) V noce s cukrov m si mohou u t i lid alergi t na lepek (1) Jak ud lat: V no n pern ky (20) Zapojte vroom en dreesman se do diskuse: Jak d l te bramborov vroom en dreesman sal t? (320) Zimn nerozlu n trojka hr ek, mrkev, kuku ice (6) Lehk bramborov sal t podle receptu z Ml k rny Vala sk Mezi nalad tu spr vnou v no n atmosf ru (12) Zaj m V s, jak dopadlo Va e testov n aj Jem nek? (59) ampiony Bonduelle: vyzkou ejte jako chutn jednohubky (55) Nej ten j l nky
Americk t stoviny se s rem (167) Modern , nebo tradi n cukrov ? (240) Zapojte se

No comments:

Post a Comment