Sunday, December 15, 2013

Archiv blogu prosinec (9) listopad (22) říjen (24) září (22) srpen (22) červenec (21) červen (21) kv


Tyhle cookies klamou shoping tv tělem. Tváří se jako nic moc, nějaké obyčejné hnědé hrudky, ale pozor. Jakmile ochutnáte, hned si o nich upravíte shoping tv obrázek. shoping tv Chutí velmi blízce připomínají sušenky derby, alespoň dle mě.
Vzpomínáte, jak jsem minulý týden dělala  lískooříškové mléko ? Z každé várky oříškového mléka zůstanou zbytky rozmixovaných ořechů, které Vám zakazuji vyhazovat! Ještě z nich vyčarujete královský pokrm. Existuje spousta receptů na koláče, krekry, cookies,  shoping tv snídaňové cereálie , hummus.... a mohla bych pokračovat do rána :-) Prostě dvě mouchy jednou ranou.
Lískovo-kakaové cookies Inspirace:  http://www.wishfulchef.com 2 datle 1 hrnek lískových ořechů shoping tv z mléka 2 lžíce kakaového prášku 1 lžíce strouhaného kokosu 1 lžička lněných semínek 1/2 lžičky prášku do pečiva shoping tv 1/2 lžičky jedlé sody 1 lžíce kokosového oleje 2 lžíce sirupu agáve 1 lžička vanilkového extraktu 2 lžíce mléka
Datle jsem si předem namočila ve vodě. Poté jsem je rozmixovala spolu s povoleným kokosovým olejem, sirupem, vanilkovým extraktem a mlékem. V míse jsem si smíchala zbytky z lískových oříšků s kakaovým práškem, kokosem, semínky, práškem do pečiva a sodou. Přilila jsem tekutou směs a důkladně promíchala a zpracovala v celistvou hmotu. Tu jsem potom pomocí čajových lžiček tvarovala v oválky, které jsem kladla  na plech vyložený pečícím papírem. Nakonec jsem cookies rozplácla pomocí vidličky a dala péct na půl hodiny na 180 stupňů. 
Kriss 16. července 2013 8:38
Ahoj, měla bych dva dotazy :) 1) Když mixuji ořechy, semínka, zkrátka něco tužšího, vždycky se mi to "chytne" do mixéru shoping tv (mám ruční, ponorný, shoping tv jako ty))) a musím to z toho vyndat a až potom pokračovat, což je dost zdlouhavé. Stává se ti to taky? Nevíš, co s tím? Napadlo mě jen, že bych to mohla mixovat po menších dávkách... 2) Čím meleš ořechy? Máš mlýnek nebo normálně mixérem? Docela mě matou výrazy mlít-mixovat, když to někdo obojí myslí v mixéru :) Díky a moc tě obdivuju! P.S. zkusila jsem tu tvojí sladkou slunečnicovou pomazánku bez kakaa, pravda, barva není zrovna shoping tv nejlepší, ale po noci odležení chutná skvěle! jako nějaký cukroví :) Odpovědět Vymazat
1. myslím, že s tímto má problém každý, holt výsledek není zadarmo, ale za tu práci stojí :-) 2. Ořechy a semínka melu v mlýnku od Tupperware. Takhle pomleté používám místo mouky. Když chci máslo, mixuji dále tyčákem. Vymazat
Ještě jednou tentýž anonym :) Zapomněla jsem na dotaz ohledně nádob na fotkách. Například ta, ve které máš lučinu/slunečnicovo-rajčatovou pomazánku, láhev s mandlovým mlékem apod. Ty máš odkud, shoping tv smím-li se zeptat?Obchod? Dárek? I kdyby to byl dárek, nevíš, odkud je? Jsou skvělé! shoping tv Odpovědět Vymazat
Oblíbené příspěvky
Děvče u plotny
Zdravá shoping tv máma
FoodLover
Co noveho shoping tv na kopci
Lucy loves to bake
Catalina pece
Archiv blogu
Archiv blogu prosinec (9) listopad (22) říjen (24) září (22) srpen (22) červenec (21) červen (21) květen (22) duben (22) březen (27) únor (20) leden (12) prosinec (10) listopad (14) říjen (14) září (15) srpen (10) červenec (6) červen (5) květen (9) duben (11) březen shoping tv (9) únor (4) leden (2)


No comments:

Post a Comment